| Zapewnienia Możliwość poprowadzenie własnego salonu lub salonów Play, pełne szkolenia dla przyszłych partnerów, niskie koszty wejścia w biznes, umowę dealerską na czas nieokreślony, elastyczne formy zabezpieczenia finansowego, wsparcie marketingowe. |
| Oczekiwania Zaangażowania i optymizmu, dążenia do osiągnięcia sukcesu, potrzeby rozwoju biznesowego. |
| Obowiązki Aktywna sprzedaż usług i produktów Play, profesjonalna obsługa klientów, doradztwo w zakresie wyboru usług, telefonów i akcesoriów.
|
Jesteśmy prężnie działającą firmą od początku związaną umową dealerską z siecią Play, na mocy której dynamicznie budujemy sieć autoryzowanych salonów sprzedaży oraz Profesjonalnych Doradców Biznesowych. Ugruntowana pozycja na rynku, doświadczenie oraz elastyczność w działaniu pozwoliła stać się nam liderem w liczbie działających salonów sieci Play na terenie zachodniej Polski.
3 nominajce do nagrody partnera roku PLAY | |
Stworzone w 2007 roku autoryzowane Centrum Doradców Biznesowych to największa komórka tego typu w regionie obsługująca ponad 4000 firm i instytucji. | |
Pierwszy salon PLAY powstał w Szczawnie -Zdrój |
PUNKTY SPRZEDAŻY
KONSULTANTÓW
NOMINACJE DO PARTNERA ROKU PLAY
DORADCÓW BIZNESOWYCH
LAT Z PLAY
| Zapewnienia Możliwość poprowadzenie własnego salonu lub salonów Play, pełne szkolenia dla przyszłych partnerów, niskie koszty wejścia w biznes, umowę dealerską na czas nieokreślony, elastyczne formy zabezpieczenia finansowego, wsparcie marketingowe. |
| Oczekiwania Zaangażowania i optymizmu, dążenia do osiągnięcia sukcesu, potrzeby rozwoju biznesowego. |
| Obowiązki Aktywna sprzedaż usług i produktów Play, profesjonalna obsługa klientów, doradztwo w zakresie wyboru usług, telefonów i akcesoriów.
|
| Zapewnienia Przyjazną atmosferę w pracy, konkursy motywacyjne, warsztaty i konferencje szkoleniowe, umowę o pracę wraz z systemem wynagrodzenia premiowego, elastyczny grafik pracy, ubezpieczenie, możliwość rozwoju. |
| Oczekiwania Zaangażowania i optymizmu, dążenia do osiągnięcia sukcesu, potrzeby rozwoju biznesowego. |
| Obowiązki Aktywna sprzedaż usług i produktów Play, profesjonalna obsługa klientów, doradztwo w zakresie wyboru usług, telefonów i akcesoriów. |
| Czym będziesz się zajmował?
|
| Co otrzymasz od nas?
|
| Czego oczekujemy od Ciebie?
|
| Warunki współpracy?
|
Krismilton S.C.
Tomasz Kocur, Krystian Jerzyk, Miłosz Gibałka
ul. Szczawieńska 2
58-310 Szczawno-Zdrój
NIP: 886-27-23-410
REGON: 891482061
Siedziba:
Krismilton S.C. / Park Technologiczny T-Park
ul. Szczawieńska 2
58-310 Szczawno-Zdrój
telefon: 74 648 06 40 fax: 74 660 79 75
e-mail: krismilton@krismilton.pl
Inspektor Ochrony Danych:
Maciej Bednarek
tel. kom.: 730 330 760
e-mail: iod@paluckiszkutnik.pl
PROCEDURA DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH
Dział Rozwoju Sieci:
Tomasz Kocur
tel. kom.: 790 030 170
e-mail: tomasz.kocur@krismilton.pl
Dział Wsparcia Sprzedaży - Rynek Biznesowy:
Damian Utecht
tel. kom.: 795 000 028
e-mail: damian.utecht@krismilton.pl
Dział Wsparcia Sprzedaży:
Tomasz Głowacki
tel. kom.: 790 031 790
e-mail: tomasz.glowacki@krismilton.pl
Dział Finansów:
Krystian Jerzyk
tel. kom.: 790 030 381
e-mail: kj.controling@krismilton.pl
Dział Analiz Sprzedaży:
Adrzej Tomczyk
tel. kom.: 698 182 182
e-mail:andrzej.tomczyk@krismilton.pl